AYSO
200x200 piksel Reklam Alanı

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

22 Åžubat 2021 | YAYINCIDAN
220. Sayı (Ocak-Åžubat 2021)
3.155 kez okundu

Dergimizin Yayın Kurulu BaÅŸkanı Prof. Dr. Abdurrahman Kılıç, anılardan köÅŸesinde İstanbul İtfaiye MüdürlüÄŸü yaptığı dönemden bir anısını paylaşıyor. “Sahibini Kurtaran Köpek” baÅŸlıklı yazısında İstanbul Alibeyköy’deki fabrika yangınından kurtardıkları köpekle ilgili ertesi gün bir gazetede yer alan haberi eleÅŸtiriyor ve muhabirin “Okurun ilgisini çekmek için böyle baÅŸlık attık” demesi üzerine “Gazetelerde yazılan bir habere baÅŸka bir yerden teyit edilmedikçe inanmamak gerekir” diyor. Maalesef ana akım gazete ve televizyonlar, haberleri veriÅŸ tarzlarıyla dün olduÄŸu gibi bugün de güvenilirliklerini yitirmiÅŸ durumda.

Yangın ve acil durumlar eÄŸitim uzmanı, NFPA Üyesi Sezer Aslan, Konuk yazar sayfamızda “Gaziantep Hastane YoÄŸun Bakımında Çıkan Yangın” baÅŸlıklı yazısında, 19 Aralık 2020 tarihinde oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu çıkan yangın hakkında deÄŸerlendirmelerini aktarıyor. İlgiyle okuyacağınızı umuyorum.

Endonezya Bandung Eyaleti Politeknik Okulu Makine MühendisliÄŸi Bölümü öÄŸretim üyeleri, F. Koeshardono, R. Rahmaditia, D. Cahyadi “Yangın Emniyet Valfinin Tersine Mühendislik Kullanılarak CAD Modellemesi”, Mavili Elektronik’ten Elektrik Mühendisi Ege Bölge Müdürü Özcan UÄŸurlu “Havalandırma Sistemleri Damperlerinin Yangın Alarm Sistemleri Tarafından Kontrolü”, Kıvanç Group “İtfaiyeci Elbisesi Katmanları”, ETNA’dan Makine Mühendisi Yangın Pompaları Ürün Müdürü Egemen Odaman “TS EN 12845 Standardına Göre Yangın Pompalarının Negatif EmiÅŸ KoÅŸullarında Çalıştırma Kriterleri” baÅŸlıklı makale ve teknik yazılarıyla dergimizin içeriÄŸine katkıda bulundu. Yazarlarımıza teÅŸekkür ederim.

BütünleÅŸik Pazarlama Planının “Olmazsa Olmazı” Sektörel Yayınlardır
Sektörel yayınlar tanımlı hedef kitleye ve tirajlarından çok okura ulaÅŸan, etki güçleri uzun zaman dilimine yayılan ve doÄŸru deÄŸerlendirildiklerinde makul bütçelerle büyük hedeflere ulaşılmasına imkân veren mecralardır. Ne zaman ortaya çıktılar? Dijital dönüÅŸümle dergiler nereye evriliyor? Firmaların pazarlama ve marka müdürleri ile halkla iliÅŸkiler uzmanlarının, sektörel dergilerle iÅŸbirliÄŸi içinde, proje odaklı çalışmalar yürütmesi neden önemli? Faydası nedir? Sorularına yanıt verdiÄŸimiz “İletiÅŸimcilere Not” sayfamızı okumanızı öneririm.

En derin saygılarımla,
İsmail Ceyhan


 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Yangınla Mücadele Eğitimleri...

Yangınlar afet ve acil durum olaylarında beklenilen en önemli olayların başında gelmektedir....
20 Haziran 2022

Yangın Güvenliği Sempozyumu'nun Ardından

Yangın güvenliği konusunda Türkiye'nin en önemli etkinliği, bilim insanlarının ve marka temsilcilerinin buluştuğu, Türkiye Yangından Korunma Vakfı...
19 Nisan 2022

TÜYAK 2021 Uluslararası Yangın Güvenliği Sempozyumu

Türkiye Yangından Korunma Vakfı tarafından, Yangın Mühendisliğinde, Tasarım, Uygulama ve İşletme ana temasıyla düzenlenen sempozyum 31 Mart-02 Nisan t...
15 Mart 2022

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & DoÄŸalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • YeÅŸilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü KataloÄŸu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü KataloÄŸu
  • Yalıtım Sektörü KataloÄŸu
  • Su ve Çevre Sektörü KataloÄŸu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.