AYSO
200x200 piksel Reklam Alanı

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

22 Şubat 2021 | YAYINCIDAN
220. Sayı (Ocak-Şubat 2021)
3.184 kez okundu

Dergimizin Yayın Kurulu Başkanı Prof. Dr. Abdurrahman Kılıç, anılardan köşesinde İstanbul İtfaiye Müdürlüğü yaptığı dönemden bir anısını paylaşıyor. “Sahibini Kurtaran Köpek” başlıklı yazısında İstanbul Alibeyköy’deki fabrika yangınından kurtardıkları köpekle ilgili ertesi gün bir gazetede yer alan haberi eleştiriyor ve muhabirin “Okurun ilgisini çekmek için böyle başlık attık” demesi üzerine “Gazetelerde yazılan bir habere başka bir yerden teyit edilmedikçe inanmamak gerekir” diyor. Maalesef ana akım gazete ve televizyonlar, haberleri veriş tarzlarıyla dün olduğu gibi bugün de güvenilirliklerini yitirmiş durumda.

Yangın ve acil durumlar eğitim uzmanı, NFPA Üyesi Sezer Aslan, Konuk yazar sayfamızda “Gaziantep Hastane Yoğun Bakımında Çıkan Yangın” başlıklı yazısında, 19 Aralık 2020 tarihinde oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu çıkan yangın hakkında değerlendirmelerini aktarıyor. İlgiyle okuyacağınızı umuyorum.

Endonezya Bandung Eyaleti Politeknik Okulu Makine Mühendisliği Bölümü öğretim üyeleri, F. Koeshardono, R. Rahmaditia, D. Cahyadi “Yangın Emniyet Valfinin Tersine Mühendislik Kullanılarak CAD Modellemesi”, Mavili Elektronik’ten Elektrik Mühendisi Ege Bölge Müdürü Özcan Uğurlu “Havalandırma Sistemleri Damperlerinin Yangın Alarm Sistemleri Tarafından Kontrolü”, Kıvanç Group “İtfaiyeci Elbisesi Katmanları”, ETNA’dan Makine Mühendisi Yangın Pompaları Ürün Müdürü Egemen Odaman “TS EN 12845 Standardına Göre Yangın Pompalarının Negatif Emiş Koşullarında Çalıştırma Kriterleri” başlıklı makale ve teknik yazılarıyla dergimizin içeriğine katkıda bulundu. Yazarlarımıza teşekkür ederim.

Bütünleşik Pazarlama Planının “Olmazsa Olmazı” Sektörel Yayınlardır
Sektörel yayınlar tanımlı hedef kitleye ve tirajlarından çok okura ulaşan, etki güçleri uzun zaman dilimine yayılan ve doğru değerlendirildiklerinde makul bütçelerle büyük hedeflere ulaşılmasına imkân veren mecralardır. Ne zaman ortaya çıktılar? Dijital dönüşümle dergiler nereye evriliyor? Firmaların pazarlama ve marka müdürleri ile halkla ilişkiler uzmanlarının, sektörel dergilerle işbirliği içinde, proje odaklı çalışmalar yürütmesi neden önemli? Faydası nedir? Sorularına yanıt verdiğimiz “İletişimcilere Not” sayfamızı okumanızı öneririm.

En derin saygılarımla,
İsmail Ceyhan


 

İlginizi çekebilir...

Yangınla Mücadele Eğitimleri...

Yangınlar afet ve acil durum olaylarında beklenilen en önemli olayların başında gelmektedir....
20 Haziran 2022

Yangın Güvenliği Sempozyumu'nun Ardından

Yangın güvenliği konusunda Türkiye'nin en önemli etkinliği, bilim insanlarının ve marka temsilcilerinin buluştuğu, Türkiye Yangından Korunma Vakfı...
19 Nisan 2022

TÜYAK 2021 Uluslararası Yangın Güvenliği Sempozyumu

Türkiye Yangından Korunma Vakfı tarafından, Yangın Mühendisliğinde, Tasarım, Uygulama ve İşletme ana temasıyla düzenlenen sempozyum 31 Mart-02 Nisan t...
15 Mart 2022

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.