E-Dergi Oku 
BRADY
TOS+H EXPO 2022

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

Okurun İlgisini Çekmek İçin...

22 Şubat 2021 | YAYINCIDAN
220. Sayı (Ocak-Şubat 2021)
775 kez okundu

Dergimizin Yayın Kurulu Başkanı Prof. Dr. Abdurrahman Kılıç, anılardan köşesinde İstanbul İtfaiye Müdürlüğü yaptığı dönemden bir anısını paylaşıyor. “Sahibini Kurtaran Köpek” başlıklı yazısında İstanbul Alibeyköy’deki fabrika yangınından kurtardıkları köpekle ilgili ertesi gün bir gazetede yer alan haberi eleştiriyor ve muhabirin “Okurun ilgisini çekmek için böyle başlık attık” demesi üzerine “Gazetelerde yazılan bir habere başka bir yerden teyit edilmedikçe inanmamak gerekir” diyor. Maalesef ana akım gazete ve televizyonlar, haberleri veriş tarzlarıyla dün olduğu gibi bugün de güvenilirliklerini yitirmiş durumda.

Yangın ve acil durumlar eğitim uzmanı, NFPA Üyesi Sezer Aslan, Konuk yazar sayfamızda “Gaziantep Hastane Yoğun Bakımında Çıkan Yangın” başlıklı yazısında, 19 Aralık 2020 tarihinde oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu çıkan yangın hakkında değerlendirmelerini aktarıyor. İlgiyle okuyacağınızı umuyorum.

Endonezya Bandung Eyaleti Politeknik Okulu Makine Mühendisliği Bölümü öğretim üyeleri, F. Koeshardono, R. Rahmaditia, D. Cahyadi “Yangın Emniyet Valfinin Tersine Mühendislik Kullanılarak CAD Modellemesi”, Mavili Elektronik’ten Elektrik Mühendisi Ege Bölge Müdürü Özcan Uğurlu “Havalandırma Sistemleri Damperlerinin Yangın Alarm Sistemleri Tarafından Kontrolü”, Kıvanç Group “İtfaiyeci Elbisesi Katmanları”, ETNA’dan Makine Mühendisi Yangın Pompaları Ürün Müdürü Egemen Odaman “TS EN 12845 Standardına Göre Yangın Pompalarının Negatif Emiş Koşullarında Çalıştırma Kriterleri” başlıklı makale ve teknik yazılarıyla dergimizin içeriğine katkıda bulundu. Yazarlarımıza teşekkür ederim.

Bütünleşik Pazarlama Planının “Olmazsa Olmazı” Sektörel Yayınlardır
Sektörel yayınlar tanımlı hedef kitleye ve tirajlarından çok okura ulaşan, etki güçleri uzun zaman dilimine yayılan ve doğru değerlendirildiklerinde makul bütçelerle büyük hedeflere ulaşılmasına imkân veren mecralardır. Ne zaman ortaya çıktılar? Dijital dönüşümle dergiler nereye evriliyor? Firmaların pazarlama ve marka müdürleri ile halkla ilişkiler uzmanlarının, sektörel dergilerle işbirliği içinde, proje odaklı çalışmalar yürütmesi neden önemli? Faydası nedir? Sorularına yanıt verdiğimiz “İletişimcilere Not” sayfamızı okumanızı öneririm.

En derin saygılarımla,
İsmail Ceyhan


 


İlginizi çekebilir...

Acil Durumlarda Tahliye İçin Anons mu, Siren Sesi mi?

Yüksek binalarda can kayıplarının önüne geçecek doğru tahliye senaryolarının oluşturulması ve işlevsel biçimde uygulanması çok önemlidir......
17 Aralık 2020

Yangınların Önlenmesi İçin Yangın Yalıtımı

Isı, Ses, Su Yangın Yalıtımcıları Derneği İZODER Yönetim Kurulu Başkanı Levent Gökçe, yangın yalıtımının lüks değil, vazgeçilmez bir ihtiyaç olduğunu ...
16 Ekim 2020

İtfaiye Haftası ve İtfaiyemizin 300. Yılı Kutlu Olsun

Değerli hocamız Prof. Dr. Abdurrahman Kılıç, Anılardan köşesinde İtfaiye Haftası'nın nasıl kutlanmaya başladığını, tulumbacı ocağının kuruluş tari...
17 Eylül 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2021 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.