E-Dergi Oku 
BRADY
AYSO

Wilo, Servis Ortaklarına Yönelik Eğitim Programıyla Endüstri Standartlarını Yükseltiyor

Wilo, Servis Ortaklarına Yönelik Eğitim Programıyla Endüstri Standartlarını Yükseltiyor

30 Nisan 2024 | HABERLER269 kez okundu

Wilo, endüstrideki kalite standartlarını iyileştirme ve müşteri memnuniyetini artırma hedefi doğrultusunda, servis ortaklarının yoğun katılım sağladığı özel bir eğitim programı düzenledi. Bu program kapsamında, kontrol panolarının etkin kullanımı, devreye alınması ve bakımı; pompa montajı ve genel tesisat bilgileri, sistem sorunlarının tanımlanması ve çözümü; pompaların devreye alınmasında dikkat edilmesi gereken önemli noktalar gibi konular, uzman eğitmenler tarafından detaylı bir şekilde aktarıldı. Bu şekilde, servis ortaklarına daha fazla bilgi ve beceri kazandırılarak, sektördeki standartların yükseltilmesine ve müşteri memnuniyetinin artırılmasına katkı sağlandı.
Wilo, 150 yılı aşkın süredir üstün su teknolojileriyle öne çıkıyor ve bu alandaki liderliğini sürdürmek için sürdürülebilir eğitimlere büyük önem veriyor. Özellikle iş ortaklarına yönelik düzenlenen eğitimlerde, sektördeki en son gelişmeler ve en iyi uygulama yöntemleri sunuluyor. Uzman eğitimciler eşliğinde gerçekleşen bu eğitimlerde, yeni ürünlerin tanıtımı başta olmak üzere teknik detaylar, bakım ve onarım süreçleri, verimlilik artırma stratejileri ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi önemli konular ele alınıyor. Bu sayede servis partnerleri, güncel bilgilere sahip olarak müşterilere daha etkin ve kaliteli hizmet sunma kabiliyetlerini sürekli olarak artırabiliyorlar. Wilo'nun sağladığı kapsamlı eğitimler, sektördeki değişimlere ayak uydurmayı ve mükemmelliği hedeflemeyi amaçlayan servis ortakları için birer fırsat sunuyor.

Geleceğe Yön Veren Eğitimler
Wilo, müşterilerine yenilikçi çözümler sunmak ve sektördeki en iyi hizmeti sağlamak için sürekli olarak çalışmalarını sürdürüyor. Çalışmalarının büyük bir kısmını eğitimler oluşturuyor. Müşteri memnuniyetini ve sektörün sürdürülebilirliğini ön planda tutarak, uzman eğitmenleri eşliğinde çok önemli konuları en ince noktasına kadar etkili bir şekilde aktarıyor. Wilo’nun eğitimlerinin içeriğine bakıldığında; pompa ve su sistemlerine ilişkin eğitimler, ürün ve hizmetlere ilişkin eğitimler, yangın sistemleri eğitimi, İSG eğitimi ve temel teknik eğitim gibi eğitim programları, çalışanlarına pompa seçimi, montajı ve genel tesisat bilgileri gibi temel konularda güçlü bir altyapı sağlıyor. Bu eğitimler sayesinde, müşterilerinin ihtiyaçlarına daha doğru ve etkin çözümlerimizi sunabiliyor. Wilo, pompa sistemleri konusundaki derin bilgi ve tecrübelerini çalışanlarına aktararak, müşterilerinin projelerini en iyi şekilde yönlendirmelerine yardımcı oluyor.

Sektörde Güvenliği ve Kaliteyi Öne Çıkarmak İstiyor
Wilo, Devreye Alım Teknik Eğitiminde, sistemlerde karşılaşılabilecek sorunlara hızlı ve etkili çözümler üretebilmek adına hayati bir öneme sahip konuları partnerlerine titizlikle aktarıyor. Panoların kullanımı konusundaki eğitimler, Wilo'nun teknolojik üstünlüğünü koruyarak en iyi hizmeti sunma vizyonunu destekliyor. Alt Yapı / Emuport Eğitimi ve Yangın Sistemleri Eğitimi gibi özel eğitimler ise, müşterilerinin güvenliğini ve sistemlerinin sorunsuz çalışmasını sağlamak adına kritik bir rol oynuyor. Bu eğitimler sayesinde, çalışanlarının teknik bilgi ve becerilerini güçlendirerek, müşterilerine daha yüksek kalitede hizmet sunmaya devam ediyor. Wilo, sektördeki değişimlere hızla uyum sağlayabilmek ve müşterilerinin ihtiyaçlarına tam olarak cevap verebilmek adına sürekli olarak eğitimlerini güncelliyor ve iyileştiriyor. Marka bu sayede sürekli bir şekilde büyümeye devam ediyor. 


 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Securitas, 90 Yıldır Dünyayı Daha Güvenli Hale Getirmeye Yardımcı Oluyor

Dünya güvenlik devi Securitas, dünyayı daha güvenli hale getirme yolunda 90.yılını geride bırakıyor. Güvenlik çözümleri lideri, müşteriyi her zaman me...
15 Mayıs 2024

Masdaf, Four Essentials'da Masdaf f-connect® 'i Tanıttı

Masdaf, Four Essentials Engineering Meeting etkinliğinde Türkiye'de bir ilk olan 'yangın pompalarında IOT uygulaması' projesinin ön lansma...
15 Mayıs 2024

Securitas İtfaiye Uyarıyor. Yangında İlk 180 Saniye Önemli

Tesislerde Proses Yönetimi Sempozyumu'nda '180 Saniye' başlıklı bir sunum yapan, Securitas İtfaiye Hizmetleri Genel Müdürü Uğur Yertut, &#...
10 Mayıs 2024

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2024 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.