E-Dergi Oku 
TOS+H EXPO 2022

İş Sağlığı ve Güvenliği Konusundaki Tüm Yenilikler A + A 2019'da Yer Alacak

İş Sağlığı ve Güvenliği Konusundaki Tüm Yenilikler A + A 2019'da Yer Alacak

8 Ağustos 2019 | HABERLER
208. Sayı (Temmuz-Ağustos 2019)
1.928 kez okundu

Düsseldorf'ta düzenlenecek olan A + A 2019 Fuar ve Kongresi’ne, yeni trendler, ürünler ve yasal hükümler hakkında genel bilgi edinmek için 5 - 8 Kasım tarihleri arasında dünyanın her yerinden ziyaretçiler bir araya gelecek. Uluslararası bir ticaret fuarı olan A + A, politika ve işletme arasındaki diyaloglar için bir platform oluştururken, bilimsel bulgular ve pratik uygulamalar arasında bir köprü daha kuracak. Bu yıl fuar için yaklaşık 2.000 katılımcı bekleniyor. 2017 yılında düzenlenen fuarda, yüzde 47’si yurt dışından olmak üzere 69 bin ziyaretçiyi ağırladı.
Fuarda dünyanın dört bir yanından şirketler yer alacak. İki yılda bir düzenlenen iş sağlığı ve güvenliği ticaret fuarı; iş sağlığı ve güvenliği yönetimi, İK görevlileri ve çalışma konseyleri, endüstriyel firmalar ve müşterileri, itfaiye acil durum personeli, polis ve yardım konularında sorumlu taraflara hitap ediyor.

Aynı zamanda, denetim organlarındaki sorumlu tarafların yanı sıra, küçük ve orta ölçekli işletmelerin sahipleri de hedef gruplar arasında yer alıyor. A + A'nın hedef grupları ve içeriği çok çeşitli olsa da, işyerinde güvenlik, güvenlik ve sağlık gibi üç ana konuya odaklandığı söylenebilir. Kişisel korunma ekipmanı pazarı gelişiyor. Bir yandan da kamu güvenliği bilincinde bir artış görülüyor. İş kıyafetlerinin işlevsellik bakımından gelişmesi ve daha da geliştirilmekte olması bu eğilimi destekliyor. Ek olarak, çevre dostu ticaret malzemelerinin artması, birçok karar vericinin ifade ettiği gibi daha fazla sürdürülebilirlik çağrısına cevap veriyor.

Artan trendin diğer bir nedeni de görünüm konusunda. Örneğin, giderek daha fazla insan spor ayakkabı gibi görünmesi için tasarlanan güvenlik ayakkabılarını tercih ediyor ve iç giyimde iş pantolonlarını bir moda ifadesi olarak görüyor. 2017'deki A + A'da, yalnızca 56 katılımcı kurumsal moda ve imaj giyimine odaklandı. Ayrıca 260 şirket bu segmentte ürün sunumları yaptı. Bu durum A + A'yı uluslararası alanda, bu konudaki en büyük fuar haline getirdi.

Bu alanda daha fazla büyüme 2019 için de bekleniyor. Kurumsal moda pazarı, müşterileri ile temas halinde olan çalışanlarını merkezi hedef grubu olarak görüyor. Ticaret fuarına, Almanya'da iş güvenliği için önde gelen ortak etkinlik olan 36. kongre eşlik edecek. Burada, endüstri, zanaat ve ticaret, yönetim, politika ve bilim alanındaki oyuncular yeni kavramlar ve endüstriyel zorluklar konusunda uzmanlık paylaşımları yapmak için bir araya geliyorlar.


 


İlginizi çekebilir...

Türkiye'nin Tescilli Lider Kablo Üreticisi HES Kablo

İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen 'Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu' araştırmasının sonu...
16 Temmuz 2020

TOS+H EXPO'nun Yeni Tarihleri: 14 – 17 Mayıs 2022

TOS+H EXPO'nun koronavirüs Covid-19 nedeniyle ertelenmesinin ardından Messe Düsseldorf ve yerel ortağı Tezulaş Fuar yeni fuar tarihini belirle...
23 Haziran 2020

Yeni Hastanelerin İnşaatında İzocam Ürünleri Tercih Edildi

İzocam son olarak COVID-19 döneminde yapımına başlanan İstanbul Atatürk Havalimanı Sahra Hastanesi'ne, Sancaktepe Sahra Hastanesi'ne ve Ankara...
23 Haziran 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.