Yangın ve Güvenlik Dergisi 232. Sayı (Temmuz-Ağustos 2022)

10 YANGIN ve GÜVENLİK • Temmuz-Ağustos / 2022 HABERLER Norm Teknik Taekwondo Milli Sporcusuna Sponsor Oldu D aha iyi bir gelecek için kadınların güçlendirilmesi ve desteklenmesi gerektiğine inanan, Yangın Korunum Sistemleri sektörünün firması olan ve bu sene 25. yılını kutlayan Norm Tek- nik A.Ş., taekwondo milli sporcusu Rüya Diler’in sponsoru oldu. 2006 doğumlu olan Rüya Diler, 9 yaşında başladığı taekwondo spo- runda birçok önemli başarıya imza attı. 52 kilo gençler kategorisinde yarı- şan Türkiye şampiyonu Rüya Diler, Türkiye’de ve uluslararası müsaba- kalarda yaptığı dereceler ve kazandığı madalyalarla spor hayatında başarılı bir grafik çiziyor. Norm Teknik A.Ş., Dünya Şam- piyonası yedinciliği, Sofia Open birinciliği, Multi Avrupa Oyunları birinciliği ve daha birçok müsaba- kada dereceleri bulunan Rüya Diler’e destek vermekten gurur duyduğunu belirtiyor. Spora ve sporcuya destek olmayı önemseyen NormTeknik A.Ş., Rüya Diler’e şimdiki ve gelecekteki spor hayatında başarılar diliyor. R esmi kurum, müteahhit, son tüketici ve inşaat firmaları özelinde yapılan Method Resarch Company tarafından gerçekleştirilen Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporunda Wilo, Tür- kiye’nin en çok tercih edilen pompa markası seçildi. Tek markayı seçme anketinde, hedef kitlenin yüzde 42’si Wilo’yu tercih ederken, Türkiye’de ilk akla gelen pompa markası da Wilo olarak belirtilmiş durumda. Resmi kurumların yüzde 58’i, üretici firmaların yüzde 67’si, müteahhitle- rin yüzde 51’i ve mekanik yükleni- cilerin yüzde 77’si de Wilo’yu tav- siye edeceklerini açıkladılar. Tercih sebebi olarak Wilo Pompa’nın ürün kalitesi özelliği ön plana çıkarken, bilinirliği ve beğeni oranı en yük- sek marka olarak da tam not aldı. Wilo, kullanıcı dostu ürünleriyle farklı sektörlere inovatif çözümler sunmaya devam ediyor. Sürdürüle- bilir konseptlere ve akıllı teknoloji- lere dayanan ağ bağlantılı sistemler geliştirerek, günümüz pazarına ve yarının karmaşık ihtiyaçlarına ürün- ler ve çözümler getiren Wilo, pompa sektöründe standartları belirliyor. Method Resarch Company tara- fından düzenlenen ve 304 kişinin katıldığı Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporunda, Wilo’nun en çok tercih edilen marka olmasını değerlendiren Wilo Tür- kiye Pazarlama Müdürü Banu Kiper; “Ar-Ge tabanlı bir pompa firması olarak tüketici taleplerini her zaman itinayla dikkate aldık. Projelerdeki temel müşteri talepleri, çalışmalarımızda bizim için bir yol gösterici oldu. Sunduğumuz ürün kalitesinin yanı sıra satış sonrası hiz- metlerimiz, dijital çözümlerimiz ve geniş yetkili satış noktaları ve servis ağımız ile hep farkı ayrıcalıklarla sunmaya gayret gösterdik. Yapılan marka algı araştırmasından çıkan sonuç da bize, bu nok- tada doğru adımları attığımızı gösteriyor. Bu çalışmada aldığı- mız her bir olumsuz yorumu ders, her bir olumlu yorumu da daha iyisini yapmak üzere değerlendiriyo- ruz.” açıklamalarında bulundu. Türkiye’de En Çok Bilinen Pompa Markası Wilo

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=