Yangın ve Güvenlik Dergisi 184. Sayı (Temmuz-Ağustos 2016)

YANGIN ve GÜVENL ø K SAYI 184 HABERLER 26 Yang × n korunum sistemleri üzerine ba ü lad × ù × sektör yolculu ù una, kuruldu ù u 1997 y × l × ndan bu yana birçok projeyi s × ù d × ran Norm Teknik û irketler Grubu, can ve mal güvenli ù ine yönelik bilincin artt × r × lmas × nda etkin bir rol oynamaya devam ediyor. Çal × ü malar × hakk × nda aç × klamada bulunan Norm Teknik û ir- ketler Grubu Yönetici Orta ù × Erdinç Say × n, sunulan hizmet ne olursa olsun, önemli olan × n do ù ru hedef kitleyle bulu ü abilmek ve o hedef kitlenin ihtiyac × na yönelik çözümler sunabilmek oldu ù unu söylüyor. Sivil havac × l × ktan toplu ta ü × maya, havalimanlar × ndan i ü ve al × ü veri ü merkezlerine, turizmden enerji sektörüne dek çe ü itli sektörlerde hizmet verdiklerini ifade eden Say × n, “Her sektörün kendi içinde ihtiyaç ve geli ü imleri farkl × seyrediyor. Sektörel analizler yaparak, Norm Teknik û irketler Grubu ú htiyac × Ke ü fediyor projelerimize uygun çözüm senaryolar × n × üretirken; sistemin tasar × m × ndan devreye al × nmas × na kadar ki tüm süreçlerde titiz- likle çal × ü × yoruz” diyor. Sürekli ö ù renmenin kendilerini daha iyi hizmet sunma hede- fine yakla ü t × ran en önemli etkenlerden biri oldu ù una da dikkat çeken Say × n, “de ù i ü imin h × zla ya ü and × ù × günümüzde; dinamik olmak, ara ü t × rmak ve teknolojiyi takip etmek zorundas × n × z, aksi halde talebe uygun çözümler sunamazs × n × z” diyor. Yirmi y × ll × k sektör yolculuklar × na ayn × ekip ile devam ettiklerini de belirten Say × n, “ba ü ar × m × z × n s × rr × otak amaç do ù rultusunda bir araya gelmi ü bir ekibe sahip olmaktan geçiyor, bu çok az rastlanan bir ba ü ar × ” aç × klamas × n × yap × yor. ICS Güvenlik, elektronik güvenlik, zay × f ak × m sistemleri ve entegre bina kontrol sistemleri konusunda çözüm üreten bir firmad × r. Bu kapsamda kendine özgü titiz ve disiplinli hizmet anlay × ü × ile 2009 y × l × ndan bu yana Schrack Seconet Yang × n Alg × lama ve Hem ü ire Ça ù r × Sistemleri ile birçok projeye imza atm × ü t × r. Türkiye’nin en büyük hastane zincirlerinden Medical Park’ × n sa ù l × kta 20 y × ll × k tecrübesini, ileri tan × ve tedavi yöntemleri, uzman hekim kadrosu ve yüksek hizmet kalitesiyle birle ü tiren VM Medical Park Kocaeli Hastanesi Kocaeli ICS Güvenlik ile Yang × n Alg × lama, Hem ü ire Ça ù r × sistemleri konusunda i ü birli ù i yapm × ü t × r. VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, 48 bin metrekare kapal × alanda 10 ameliyathane, 101 poliklinik ve 214 yatak kapasitesi- yle Kocaeli’nin en büyük özel hastanesi olan VM Medical Park hizmet vermeye ba ü lam × ü t × r. Bu projede ICS Güvenlik, Yang × n Alg × lama ve Hem ü ire Ça ù r × sistemlerini çal × ü × r halde teslim etti. VM Medical Park Kocaeli Hastanesi Kocaeli projesinde, ICS Güvenlik, Yang × n Alg × lama sisteminin görevini her ko ü ulda eksiksiz yerine getirebilmesi için %100 yedekli çal × ü acak ü ekil- de dizayn edilmi ü olan modüler yang × n alg × lama panelleri kullanm × ü t × r. Panellerde loop (çevrim) uzunlu ù u 3,500 m ve her loop için 250 cihaz olmak üzere her ortama göre kendini VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, ICS Güvenlik ile Yang × n Alg × lama, Hem ü ire Ça ù r × Sistemleri Konusunda úü birli ù i Yapt × ayarlayabilen ak × ll × detektörlerden dolay × Schrack-Seconet markas × tercih edilmi ü tir. VM Medical Park Kocaeli Hastanesi projesinde; ICS Güvenlik VISOCALL IP hem ü ire ça ù r × sistemi, Schrack-Sec- onet markas × tercih edilmi ü tir. Hem ü ire ça ù r × sisteminin öncelikli hedefi acil durumlarda insanlar × desteklemek ve h × zl × yard × m ula ü t × rmakt × r. Bu ned- enle güvenilir ve hatas × z fonksiyonlar en yüksek önceliktedir. VISOCALL IP sistem omurgas × na ba ù × ml × de ù ildir. Ak × ll × sistem elemanlar × network veya server olmadan da görevlerini yerine getirir. VISOCALL IP kendini izler: Sistem ar × zalar × otomatik olarak alg × lar ve h × zl × bir ü ekilde yetkili teknik personele iletilir. Detayl × ar × za tan × mlar × en k × sa sürede pager, DECT, ak × ll × telefon veya tablet üzerinden mobil cihazlara iletilebilir. Kesin bilgiler en h × zl × ü ekilde ula ü × r Ekipmanlar sezgisel olarak çal × ü makta ve ayarlar × ile öncelikleri belirlemektedir. Mavi kod, acil ça ù r × lar, servis ça ù r × lar × : Ça ù r × önceli ù i sayesinde çal × ü anlar h × zl × müdahale ederler. Bilgilendirici ekran günlük i ü leri kolayla ü t × r: dokunmatik ekran, full metin bilgileri ve ikonlar verimli çal × ü may × sa ù lar. Hasta tek tu ü a basarak servisi ça ù × ra- bilir ve kalifiye görevlilerin i ü yükü azal × r. Her olay server’da kay × t alt × na al × n × r. Veri ü ifre korumal × d × r ve çok geni ü analiz opsiyonu ile incelenebilir.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=